2016-03-25
Турбота про життя і здоров'я - це найважливіша праця педагога.
Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя,
світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.
В. О. Сухомлинський
Кожна людина мріє мати довготривале та щасливе життя. На нинішньому етапі розвитку суспільства проблеми формування, збереження і зміцнення здоров'я та безпеки життєдіяльності розглядаються як базисні потреби людини. Дошкільний навчальний заклад забезпечує право дітей на охорону здоров'я через створення умов для безпечного їх утримання.
Дошкільний навчальний заклад №1 «Золота рибка» є базовим з організації безпечної життєдіяльності дошкільнят. Тому навчально-виховний процес під керівництвом завідувача Обшарської Р.В. та вихователя-методиста Дмитраш Л.Р. планується включаючи заходи профілактики з попередження виникнення небезпечних ситуацій.
25.03.2016 року у ДНЗ №1 відбулося міське методичне об’єднання «Формування навичок та вмінь з безпеки життєдіяльності відповідно до Базового компонента дошкільної освіти» за участі методиста з дошкільного виховання МК управління освіти Чортківської міської ради Комар Г.В., вихователів-методистів та вихователів дошкільних закладів міста. Яскравою частиною заходу була музична театралізована розвага для дітей старшого дошкільного віку «Як Колобок уник небезпеки», яку підготували вихователі Вовчук О.П., Швед А.М. та музичний керівник Папушак В.І.
Про важливість вміння надати першу долікарську допомогу під час виникнення небезпечних ситуацій розповіла старша медсестра закладу Бас Ж.І. Вона запропонувала присутнім пройти тест на знання алгоритму дій першої допомоги при різних видах опіків та розгадати кросворд на тему: «Пожежна безпека». Учасникам методичного об’єднання цікаво було побачити як поводять себе люди з різним типом темпераменту у випадку виникнення пожежі.
Підсумком спільної роботи стали практичні навчання Чортківської районної ДПЧ №6 УМНС України в Тернопільській області з ліквідації пожежі в приміщенні закладу з евакуацією дітей та персоналу.
Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров'я і безпеку та здоров'я інших та їхню безпеку, необхідно виробити в неї свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріоритету здоров'я і безпеки життєдіяльності. Отримані в дошкільному віці знання та навички вони поповнюватимуть і вдосконалюватимуть упродовж усього свого життя.