• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Річний звіт про діяльність дошкільного закладу (частина 3)

Річний звіт про діяльність дошкільного закладу (частина 3)

2018-01-26

Організація медичного обслуговування та харчування дітей

Медичне обслуговування дітей дошкільного віку здійснюється штатним

медичним персоналом - двома старшими медсестрами, лікарем-педіатром та ортопедом дитячої районної поліклініки м. Чорткова.

Медична робота в дитячому навчальному закладі №1 проводиться в таких напрямках:

- лікувально - профілактична та оздоровча робота.

- протиепідемічна робота.

- санітарно – просвітня робота.

- організація харчування дітей.

У своїй роботі медсестри закладу Слободян Н.Я. та Бас Ж.І. керуються чинним законодавством, нормативно-правовими актами органів охорони здоров’я освіти та науки, Державними санітарними правилами.

Медико-профілактична робота здійснюється відповідно до річного плану, який визначає основні завдання:

1.Лікувально-профілактичні та оздоровчі заходи (облік та аналіз стану здоров’я дітей, проведення профілактичних щеплень, антропометричних вимірювань, надання невідкладної медичної допомоги, дітям та працівникам закладу дотримання санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічного режиму).

2.Контроль за фізичним розвитком дитини (дотримання раціонального режиму дня).Створення гігієнічних умов та забезпечення оптимального рівня фізичних навантажень під час занять з фізкультури, ранкової гімнастики, рухливих ігор.

Медсестри регулярно відвідують заняття з фізичного виховання. Після занять записують медико-санітарний протокол цього заняття чи ранкової гімнастики в якому зазначають наступне:

- санітарний стан залу;

- одяг дітей;

- фізичне навантаження;

- загальну моторну щільність.

3.Дотримання санітарних норм в дошкільному закладі ( стежать, щоб у групах був розчин 0.15% ″ Жавель клейд ″ , ведуть журнал видачі дезинфекційних розчинів.

4. Організація харчування та якість харчування.

5. Контроль за своєчасністю проходження обов’язкових медичних оглядів дітьми та працівниками дошкільного закладу.

6. Медичний персонал веде обліково – звітну та медичну документацію у порядку встановленому Міністерством охорони здоров’я.

У дитячому садку є медичний блок, який складається з:

- медичного кабінету,

- ізолятора.

Обладнання та медичний інструментарій відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Це створює належні умови для роботи.

Медичні сестри кожні три місяці проводять огляд дітей з антропометричними вимірюваннями. Після зважування та вимірювання росту ведуться записи у журналі антропометрії та особовій медичній карті дитини.

Медики закладу проводять серед працівників та батьків санітарно-просвітницьку роботу. Форми і теми цієї роботи різноманітні:

1.Випуск санітарних бюлетнів:

«Грип та ГРЗ, їх попередження »

«Профілактика сколіозу у дітей»,

«Вірусний гепатит» та інші.

2. Випуск пам’яток:

«Обережно! Отруйні гриби»,

«Бережіть зір дитини».

3. Бесіди з батьками:

«Значення вітамінів для правильного розвитку дитини»,

«Попередження педикульозу в дітей».

Медсестри тісно співпрацюють з педагогами та батьками з метою оздоровлення та укріплення здоров’я підростаючого покоління. При необхідності проводять консультації та роз’яснювальну роботу щодо профілактики захворювань, організації загартовувальних процедур та харчування дітей.

Саме організація раціонального повноцінного харчування – важливий чинник і запорука забезпечення здоров’я малят. Ця робота здійснюється відповідно до законів України «Про дошкільну освіту», «Про дитяче харчування». Медичні сестри ведуть облік продуктів харчування, їх якість, дотримання термінів їх реалізації, правильність обробки. Також планують своєчасне забезпечення основними продуктами харчування.

Щодня проводять огляд стану харчоблоку, складають меню. Контролюють роботу кухарів, відповідають за високу якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технічних вимог, режиму харчування, графіку видачі їжі.

Ведення ділової документації

В дошкільному навчальному закладі №1 документація ведеться згідно вимог «Інструкції про ведення ділової документації в дошкільному закладі» (Наказ МОУ № 1/9-786 від 29.10.2012 року.). За ведення ділової документації закладу та оснащення інформаційної бази відповідає діловод Струтинська Н.І, яка досконало володіє навиками роботи з ПК та стежить за змінами у вимогах до ведення ділової документації.

Усі документи ведуться належно, державною мовою, з дотриманням вимог до форми і стилю оформлення. За кожним із видів ділової документації закріплені відповідальні особи згідно їх посадових інструкцій. Інформація про ведення ділової документації вихователя розглядається на засіданнях педгодин. Обліково-фінансові документи ведуть матеріально-відповідальні особи – завгосп та кастелянка.

Контроль за станом ведення ділової документації здійснює керівник.

Кiлькiсть переглядiв: 222

Коментарi