• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Річний звіт про діяльність дошкільного закладу (частина 2)

Річний звіт про діяльність дошкільного закладу (частина 2)

2018-01-26

Кадрове забезпечення

Визначальним чинником, від якого залежить якість та кінцевий результат роботи будь-якого закладу освіти, є кадрове забезпечення.

Трудовий колектив дошкільного навчального закладу №1 «Золота рибка» складається з 60 осіб. З них: педагогів – 28, медичних сестер – 2, помічників вихователя - 11, технічного персоналу – 19.

Серед педагогічних працівників 15 мають повну вищу освіту, 13 – неповну вищу, 3 – навчаються в Прикарпатському національному педагогічному університеті ім. В.Стефаника, 2 – Тернопільському національному педагогічному університеті ім. В.Гнатюка.

Адміністрація приділяє велику увагу професійній майстерності педагогів.

Особливого значення набуває грамотна й послідовна робота адміністрації нашого закладу з педагогічними кадрами в атестаційний період, яка спрямована на забезпечення розвитку творчої ініціативи, підвищення якості педагогічної практики.

Атестація, підвищення фахового рівня та кваліфікації педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України «Про освіту», «Типового положення про атестацію педагогічних працівників України», затверджених наказом Міністерства освіти та науки № 930 від 06.10.2010р. зі змінами та доповненнями.

У закладі чітко дотримуються етапів проведення атестації згідно складеного плану та графіку проходження курсової підготовки, виконання нормативного режиму під час організації та проведення атестації, відпра­цьовані загальні вимоги до роботи педагогічного працівника, що атестується, які дозволяють об'єктивно оці­нювати його професійний рівень.

За наслідками атестацій присвоєно кваліфікаційні категорії: «Спеціаліст вищої категорії» - 3, «Спеціаліст ІІ категорії» - 2, «Спеціаліст» - 23.

Таким чином вагомим надбанням педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №1 є єдність майстерності висококваліфікованих вихователів, перспективних молодих спеціалістів, а також об’єднання зусиль педагогічного та обслуговуючого персоналу, які сповідують спільну мету – формування розумової, соціальної та емоційної зрілості.

Показником правильної кадрової політики дошкільного закладу є стабільність кадрового складу, хороший психологічний мікроклімат та ділова атмосфера.

Управлінська діяльність

Важливою запорукою успішного здійснення освітнього процесу в дошкільному закладі є його вміла організація у поєднанні з компетентним, гнучким, демократичним управлінням.

Безпосередньо керує роботою закладу Обшарська Раїса Володимирівна. Відповідно до Статуту та річного плану роботи, директор забезпечує:

- реалізацією державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу;

- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних органах, на підприємствах, в установах, громадських організаціях;

- у межах своєї компетентності видає накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;

- приймає на роботу та звільняє працівників закладу;

- затверджує штатний розклад в межах заробітної плати, утвореної в установленому порядку;

- забезпечує виконання санітарно-гігієнічних, протипожежних вимог та інших умов щодо охорони життя та здоров’я дітей;

- створює сприятливі умови для здійснення навчально-виховного процесу в закладі.

Ефективність керівництва визначається здатністю розділити своє бачення проблеми з іншими учасниками педагогічного процесу.

Керівник докладає всіх зусиль до запровадження нових ідей у життя, спонукає своїх співробітників висувати пропозиції, чітко визначає цілі, мислить творчо і креативно.

Необхідною умовою діяльності керівника є постановка мети перед колективом, що базується на відповідних державних документах й узгоджується з напрямками роботи районного та обласного управління освіти.

Однією з найважливіших функцій управління дошкільним закладом освіти є планування. План роботи допомагає педагогічному колективу систематично і цілеспрямовано розв’язувати завдання виховання, навчання й розвитку дітей, досягти ефективності в організації освітнього процесу.

Педагогічно обґрунтоване, цілеспрямоване, системне планування роботи дошкільного закладу сприяє мобілізації зусиль педагогів на виконання поставленої мети.

Керівник дошкільного закладу постійно здійснює контроль за виконанням Правил внутрішнього розпорядку відповідно до плану роботи.

З метою збереження життя і здоров'я дітей у закладі планово проводяться з працівниками інструктажі відповідно до відомчих інструкцій, до вимог Закону України „Про охорону праці". Адміністрація закладу спільно з профкомітетом працює над виконанням державних програм в галузі охорони праці. Велику увагу адміністрація приділяє контролю за харчуванням дітей та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

Особливий контроль адміністрація закладу веде за виконанням посадових обов'язків педагогічними працівниками, господарськими службами, персоналом обслуговування. Для перевірки використовуються попереджувальні, епізодичні, тематичні, фронтальні види контролю. Результати перевірок фіксуються в діловому щоденнику директора, протоколах відповідних комісій, заслуховуються на виробничих нарадах, педагогічних радах. За наслідками контролю видаються накази.

Таким чином, контроль за необхідними і безпечними умовами праці, навчально-виховним процесом у дошкільному закладі носить комплексний характер і вчасно реалізується адміністрацією.

Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi